Om klubben

Kristiansund og Frei hestesportklubb(KFHK) ble stiftet 07.03.1993, og er en liten klubb som ligger basert på Kvalvåg på Frei.

Ridesenteret vårt på Frei drives på dugnad og administreres av styret. Senteret består av en klubbstall med 12 bokser og privatstallen Stall Fredøen med 17 bokser. I tillegg har vi en ridehall på 20x40m med fsandbunn med tilhørende klubbrom, kiosk og toalettfasiliteter. Vi har også en utebane på omlag 30x70m som er oppgradert 2019/2020 med Kubberød filtbunn.

Vi har i mange år slitt med nedgang og lite rekruttering, men de siste par årene har vi virkelig fått opp aktiviteten både med flere nye medlemmer, flere oppstallører ved senteret og ikke minst flere arrangement! Vi tar satse på at denne positive utviklingen fortsetter!

Per idag har vi aktive utøvere på flere nivå både i sprang og dressur i flere aldersgrupper og vi har som mål å kunne tilby et fullverdig medlemsskap både for hobby- og konkurranseryttere.

KFHK er også satsningsklubb gjennom Norges rytterforbund!

Styrets sammensetning i 2023/2024

Leder                       Camilla Betten Solbakken

Epost: leder@kfhk.no

Nestleder                  Stian Maridal

Styremedlemmer     Paige Eriksen

Torunn Sæther

Thomas Lystad

Varamedlem              Stine Betten Hansen

Epost til styret:            styret@kfhk.no

------------------

Andre verv:

Stallansvarlig             Ariel Iversen

Fakturaansvarlig       Inga Walseth

Epost: regnskap@kfhk.no

Besøk oss gjerne på sosiale media og!